sobota, 17 stycznia 2015

Magura Łomniańska (Ukraina) i Jawor Soliński czyli Góry Sanocko-Turczańskie z Dziołu nad Gogołowem

17.01.2015 .Miały być Bieszczady ale ciemne chmury przykrywały tamten kierunek , za to Słońce wschodzące znad Magury Łomniańskiej (107 km ) podświetliło część Gór Sanocko-Turczańskich . Najlepsza miejscówka w tamtym kierunku z powodu wiatru była zamknięta ;) więc trzeba było zejść trochę niżej na wschód tak by schować statyw za samochodem 49.833605 21.534655 .
gezeb

Symulacja



2 komentarze:

  1. Wschód słońca, ech też się muszę kiedyś znów zmusić do wysiłku porannego wstawania w celu DO ;) 109 km do Magury Łomiańskiej to zacna odległość. Szkoda tylko, że 5-10 minut wcześniej nie zrobiłeś zdjęć - no chyba, że zrobiłeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ostatnio problem z wstawaniem , czekam na wschody około 5:00 bo wtedy łatwiej przetrzymac noc bez snu ;) Wczesniej niestety nie zdązyłem złapać Słonka nad Magurą , jedynie dojeżdzając przez szybę złapałem kawałek wschodzącego ( wrzucam na przód ) .
    Magurę ze 135 km planuję złapać z Jodłówki Tuchowskiej (49.8411 21.10439 ) ale to już Małopolska i nawet nie wiem czy będzie wystawać zza górek między Jasłem a Krosnem bo symulacja pokazuje jeszcze mniejszy skrawek niz z Dziołu .

    OdpowiedzUsuń